آقا مهرسام آلوچه بابا و مامان

ما خیلی خوبیم خیلیییییییییییییییییی

هفته ي 37 بارداري ....

1392/8/19 11:03
نویسنده : مامان سارا
935 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام مهرسام جون .....

با لطف خدا 14 آبان هفته ي 36 شما تمام شد و 15/8/92 وارد هفته ي 37 بارداري من شدي.

از اين بابت خيلي خوشحالم .چون كامل شدي و ديگه مي توني به زندگي خارج از رحم ادامه بدي.

براي چكاب هم رفتم .خدا روشكر مشكلي نبود .خانم تاجيك هم راضي بود

اين چند وقت باقي مونده رو همراقب خودت باش گل پسر.زبان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مرضیه
20 آبان 92 23:03
به سلامتی ایشالا به موقع بیاد و سلامت باشه و به ناز پدر مادر بزرگ بشه اسمی هم که انتخاب کردی هم خیلی قشنگه وقتی اومد عکسشم بزار ما ببینیم اگه ميدوني بهم بگو چجوري عكسشو بزارم رو سايتش.ممنون گلم
آیسان مامان ماهان
21 آبان 92 10:08
37 هفتگیت مبارک عزیز خاله
آیسان مامان ماهان
21 آبان 92 10:08
همش کمتر از یه هفته به اومدنت مونده گلم حسابی بزرگ و قوی شو بیا پیش مامانی نی نی جووووووووووووووون
آیسان مامان ماهان
21 آبان 92 10:10
خانومی آرزوی فرج خیر برات دارمفایشالله به سلامتی و شادی فارغ میشی
آیسان مامان ماهان
21 آبان 92 10:10
دل را اگر از حسین بگیرم چه کنم بی عشق حسین اگر بمیرم چه کنم فردا که کسی را به کسی کاری نیست دامان حسین اگر نگیرم چه کنم. عزیز دلم پیشاپیش شهادت امام حسین و یاران با وفایش را تسلیت و تعزیت گفته و طلب دعای خیر داریم،ارادتمند شما آیسان و ماهان
عاطی مامان آوینا
21 آبان 92 14:25
سلام سارا جون هفته 37 مبارک. ایشالا تا چند روز دیگه به سلامتی اقا مهرسام میاد تو بغلت.
رومینا
26 آبان 92 10:47
با سلامتی خیلی خوشحال شدم عزیزم دیگه دیدن مهرسام جون نزدیکه تاریخ زایمانت کی هست طبیعی یا سزارینی ؟
فاطمه مامان وانیا
27 آبان 92 12:37
وای چه احساس قشنگی داری این روزا ایشالا به زودی نی نیتو بغل کنی ،موقع زایمان یاد ما هم باش