آقا مهرسام آلوچه بابا و مامان

ما خیلی خوبیم خیلیییییییییییییییییی

هفته ي 39 بارداري ...

1392/8/28 11:59
نویسنده : مامان سارا
801 بازدید
اشتراک گذاری

 

جيگيليه مامان از اونجايي كه بارداري كلا 40 هفته است .دكتر بهم گفت كه گناه داره زودتر به دنيا بيارمت.فردا يعني 29/08/92 وارد هفته ي 39 بارداري من ميشي. ديروز 27 آبان با دكتر صحبت كردم و شما رو 04/09/1392 به لطف خدا و حضرت ابوالفضل و امام حسين (ع) در آغوش ميگيرم.دوشنبه 4 آذر 92 صبح ساعت 6 بايد برم بيمارستان آماده شم تا دكتر جراحم كه فيليپيني هستش بياد عمل كنم.آخه خانم تاجيك فقط ماما هستش و جراحي نمي كنه و اين دكتر هم خانم تاجيك معرفي كرده و بعد يه مدت كوتاه كه چشامو باز كردم تو رو تو بغل بگيرم .خيلي خوشحالم.ولي تا اون روز دلم بالا مياد 26/08 خوابتو ديده بودم كه تو بغل مامان زهرا جون بودي و هممون نگاهت مي كرديم.خيلي دوست دارم مهرسام جونم زبان

پسندها (2)

نظرات (13)

مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
29 آبان 92 1:43
آخ جون داره تموم میشه انتظارمون روی گل نی نی رو میبینیم ایشالا به سلامتی مهرسام خوشگلو بغل کنی خانومی زودی عکساشو میذاریاااااااا ما طاقت نداریم
ندا
29 آبان 92 13:08
سلام.امیدوارم حالت عالی باشه.چند وقتی هست که وبتو دنبال میکنموومیدونم سختته اما زود زود اپ کن...فکرمیکردم اقامهرسام دنیا اومده...بهترین هارو براتون ارزو میکنم
مامان سمیه پارسا جون
2 آذر 92 1:14
سلام عزیزم انشا الله با موفقیت و سلامتی و لطف خداوند عزیز کودکی سالم و زیبا را در اغوشت میگیری.آمین... من مامان پارسا جوووون هستم اگر مایل هستید با هم تبادل لینک کنیم. من شما رو لینک می کنم .اکر شما هم دوست داشتید وب پارسا رو لینک کنید.
ستاره
2 آذر 92 23:47
سلام عزيزمايشالله به سلامتي گل پسرت رو بغل بگيري برا منم دعا كن به اين روزا برسم و دخملكم رو بغل بگيرم
مامان مهدیه
3 آذر 92 17:22
آخی به سلامتی مامانی. ایشالا به سلامتی مهرسام کوچولوتو بغل بگیری و همه چیز خوب باشه. تبریک میگم.
سحر
7 آذر 92 14:28
عزیزم امیدورام به سلامتیو دل خوش زایمان کنی و مهرسام کچولو رو در آغوش بگیری. رادمهر منم الن 2 ماه کهدنیا اومده. شاد می شم سر بزنی به وبلاگش
یک فراموش شده
15 آذر 92 12:39
انشاالله تولدش مبارک باشه وقدمش خوش یُمن.
مامان هلاله
16 آذر 92 18:32
بسلامتی گلم زود بیا عکساشو بذاز پسرت 2روز از دختر من کوچیکتره
مامان توت فرنگی(امیرعلی)
19 آذر 92 12:33
دعا می کنم این روزها زودتر بگذره وقتی عزیزت به دنیا بیاد تازه طعم زندگی و عشق را می فهمی
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
29 آذر 92 19:27
عمرتون صد شب یلدا دلتون قدر یه دنیا توی این شبهای سرما یادتون همیشه با ما دل خوش باشه نصیبت غم بمونه واسه فردا
فاطمه مامان وانیا
30 آذر 92 16:57
هوای فاصله سرد است من از کلاف دلم برایت خیال گرم می بافم یلدا مبارک
اشراق مامان علیرضا
2 دی 92 13:31
مامان سارا بیا دیگه چرا نمیایی عکس نینی رو بزاری salam.vala nemidonam chejori ax bezaram .behem yad bede.bos
مامان مینا
12 دی 92 14:02
به سلانتی مهرسام جون دیگه به دنیا اوده