آقا مهرسام آلوچه بابا و مامان

ما خیلی خوبیم خیلیییییییییییییییییی

بیوگرافی

1392/4/4 12:05
نویسنده : مامان سارا
189 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

من اسمم ساراست متولد سال٦٦  و همسرم آقا مهدي متولد سال ٦٥ ، باهم  سال ١٣٨٦ تو محل کارم  آشنا شدیم و به درخواست همسرم ١ سال با هم نامزد موندیم و سال ١٣٨٧ ازدواج کردیم .جفتمون بچه ی شمال هستیم ولی در حال حاضر یعنی از چند ماه بعد ازدواجمون به کرج اومدیم و الان کرج زندگی میکنیم . تو این چند سال هم شاغل بوديم و سرگرم کار .جفتمون به بچه علاقه داشتيم ولی چون سرگرم کار بوديم وقتشو نداشتيم .الان هم سرگرم کار هستيم ولی دلم واقعا واسه بچه لک زده بود و دوس داشتم مزه مادر یه آلوچه بودن رو بچشم .الان هم که به لطف خدا باردار هستم .خدا رو شكر همون ماه اول باردار شدم .چون مشكلي نداشتم .پزشک معالج من هم خانم دکتر تاجیک هستش .دکتر خیلی خوبیه و دستش هم برام خیلی سبک هستش.

خيلي هم دوسش دارم.ماچniniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان رومینا
3 اردیبهشت 92 13:41
سلام عزيزم مرسي .