آقا مهرسام آلوچه بابا و مامان

ما خیلی خوبیم خیلیییییییییییییییییی

مطب دکتر

1392/4/8 16:52
نویسنده : مامان سارا
178 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

پسریه خوشگلم امروز ظهر موقع رفتن به خونه رفتم مطب خانم تاجیک تا صدای قلبتو گوش بدم قلب.اینکار هم انجام دادم آخه جدیدا زیاد استرس داشتم . تازه با گوشی هم صدای قلبتو ضبط کردم تا بابا جون مهدی هم گوش بده .آخه تو مطب که نشسته بودم پیامک داد به گوشیم که صدای قلبتو ضبط کنم براش ببرم .منم به حرفش گوش دادم.وقتی هم که به خونه رسیدم گوشیمو دادم دستش تا صدای قلبتو گوش بده.جات خالی رفتم دستو صورتمو شستم آخه خاله مینا سفره رو انداخته بود تا ناهار ماکارونی بخوریمخوشمزه .ناهار و خوردم خواستم استراحت کنم یه کم که دراز کشیدم دیدم حالم یه جوریه .ناراحتچشت روز بد نبینه مامانی هر چی خوردم گلاب به روت بالا آوردم گریه.بابا جون مهدی و خاله مینا اولش ترسیدن ولی بعدش انقد بهم خندیدن که منم تو اون حال خودم خندم گرفتچشمک.رفتم یه دوش گرفتم و بعدش هم خوابیدم تا بهتر شم.نگران

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

زهرامامانه ایلیا جون
8 تیر 92 16:54
سلام عزیزم لطفا تو مسابقه نی نی وبلاگ کمکم کنید تا بتونم رای بیارم بی زحمت یه سر به وبلاگ شیرین تر از عسلم بزنید و با دیدن عکس کد 199رو به شماره پیامک 20008080200 ارسال کنید اگه براتون امکان داره با چند تا سیم کارت بفرستید یه دنیا ممنونم امیدوارم بتونم جبران کنم راستی فقط به یه نی نی میتونید رای بدید بعد از این که رای دادید به من خبر بدید تا بدونم کدوم یکی از دوستای مهربونم کمکم کردن و تعداد رای ها رو هم داشته باشم یه دنیا سپاس
مامان مانلی
8 تیر 92 19:06
دوست جونی عزیزم اگر منو دوست داری به 241 کد من رآی بده ممنون میشم البته کد پسر خالمم 105 هست اگر اونم دوست داری به دوتاییمون رآی بده مرسی دوست خوبم البته اگر خواستید به دوتاییمون رآی بدین توی یک اس ام اس کد هردوتاییمون را با فاصله کنار هم بزنید و به 20008080200 ارسال کنید دوست نازم شما فقط یک بار میتونید باهر خط رآی بدید اگر دوستم دارید بهم رآی بدید و برام رآی جمع کنید دوستتون دارم
مامان مرضیه
8 تیر 92 22:04
سلام خاله جونم من تو مسابقه شرکت کردم کدم 285 هستش به شماره 20008080200 اس ام اس بزنید لطفاً
مامان ازاده
8 تیر 92 23:18
منم هنوز که هنوزه و رفتم توی 7 ماه میارم بالا-اونم نصف شبا
مامانٍ توت فرنگی
10 تیر 92 9:51
نگران نباش
این حالتها زود تموم میشن
من که قبلا بهت گفته بودم باید آماده باشی
در مورد سرکار رفتن هم به نظر من بری بهتره
ولی مراقب خودت باش



نمي دونم .فعلا كه مهدي جون مي گه از ماه بعد نرو .ببينم چي ميشه .ممنون كه سر زدي