آقا مهرسام آلوچه بابا و مامان

ما خیلی خوبیم خیلیییییییییییییییییی

تولد بابا جون مهدی

1392/4/11 17:34
نویسنده : مامان سارا
188 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

سلام پسریه من ،خوبی نفسم...ماچ

آخر این هفته تولد بابا مهدی جون هستش .niniweblog.com

منم موندم که برای بابایی چی بخرمniniweblog.com

لبته خودش همیشه می گه.مهم برای من سلامتیه تو هستش و چیزی نمی خوام .میگه یه بوس هم بدی کافیهniniweblog.comخجالت

ولی به نظر من تولد بدون کادو نمی چسبه و حتی یه هدیه ی کوچیک آدم و خوشحال می کنه و یادگاریه خوبی هستش...چشمکالبته با این وضع اقتصاد مملکت همون یه کادو کوچیک هم کلی پولش میشه.حالا میخواد لباس باشه یا هر چیزه دیگه.ولی ویتامین من لیاقت همه چی و دارهniniweblog.comون خیلی زحمت می کشه و من عاشقانه می پرستم مهدی جونمو.زبانحتی تو روزهای بارونی زندگی که برای همه پیش میاد.١٤ تولد باباییه و مامانی هنوز نمی دونه چی بخره.فقط ٥ روز مونده...نگرانniniweblog.comMickey Mouse Glitter Graphic for Orkut and Hi5

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ملینا
9 تیر 92 11:41
سلام خاله جون.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رایتون نیاز دارم اگه از عکسم خوشتون اومد کد 208رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید. ممنون.بهم خبر می دین که رای دادی یا نه؟
الناز(ممول)
9 تیر 92 12:25
سلام عزیزم ایشالا که همیشه خوب و خوش و سرحال باشید اهورا کوچولو تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده میشه اگه شد بهش رای بدید فقط کافیه کد 243 رو به 20008080200 پیامک کنید به وبلاگمون هم سر بزنید با سپاس
عاطفه
9 تیر 92 18:55
از طرف من دستتو بذار رو شیکمتو لپ پسملی رو بکشششششششششششش
پرپرواز
18 تیر 92 11:35
سلام سارا جان
تبریک میگم به شما به خاطر عشق زیباتون امیدوارم جاودانه باشه.
انشاالله کوچولوت هم به سلامتی به دنیا میاد.
وبلاگ قشنگی دارید.


مرسي گلم .انشاالله كه همينوجوري باشه .برام دعا كن.