آقا مهرسام آلوچه بابا و مامان

ما خیلی خوبیم خیلیییییییییییییییییی

رفتم برای چکاب

1392/6/26 16:26
نویسنده : مامان سارا
153 بازدید
اشتراک گذاری

 niniweblog.com

پسره نازم ١/٥/٩٢ برای چکاب رفتم پیشه خانم تاجیکچشمک .همه چیز خدا رو شکر خوب بود فقط فشارم ١٢ روی ٨ بود که گفت نمک باید کم بخورم .وزنم هم ٧٠ شده بود .صدای قلبتم گذاشت گوش بدم .خیلی خوشحال شدم .به دکتر گفتم که بیداری یا خوابی که قلبت انقد تند تند می زنه .بغلگفت بیداره بیداره قلبشم عین ساعت میزنه .خداروشکر .ماشاالله.برات سونو هم نوشت .هنوز نرفتم به محض اینکه برم میام و برات مطلب می نویسم .زبان

منتظرم باش واسه دیدنت میام

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

آیلین الهامی
6 مرداد 92 19:01
سلام
ما هم سایت شما رو دیدیم.خیلی خوشحال شدیم که از حالا شروع کردین برا دلبند تون سایت درست کردین و وقت میذارین.
حتما یه مامان خوشبخت و شاد آینده خواهید بود با یه گل زیبا تو آغوشش.
حتما به سایت ما هم سر بزنید.ما هم دو تا گل داریم علی و آیلین کوچولو[h
خوشحال شدم
مامان هلاله
7 مرداد 92 10:42
سلام عزیزم خداروشکر ایشالا قلبش همیشه بزنه.منم باید برم سونو ولی دلم میخواد دیر برم که دخترم بزرگتر شده باشه.