آقا مهرسام آلوچه بابا و مامان

ما خیلی خوبیم خیلیییییییییییییییییی

اسم شما پسر نازم

1392/6/26 16:21
نویسنده : مامان سارا
182 بازدید
اشتراک گذاری

 niniweblog.com

من و بابا جون مهدي ديگه تصميم قطعي گرفتيم كه اسم شما رو

آقا مهرسام قند عسل

 بزاريم.اميدوارم از اسمت راضي باشي پسر خون گرم و مهربون منقلب ...من از اول مرداد كه سر كار نميرم و چون سيستم خونه اينترنتش مشكل داره ميام و به خاطر تو از كافينت برات مطلب ميزارم چشمک.ناراحتم نيستم .خيلي خوشحالم اميدوارم بعدا كه اين مطالبو مي خوني .از يادگاري كه برات گذاشتم خوشت بياد .راستي همين الان كه تو كافينتم و خاله مينا هم باهامه و دارم برات مطلب ميزارم تو داري لگد ميزني شيطون .دوست دارم .تا بعدبغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان مهدیه
9 مرداد 92 23:09
به سلامتی عزیزم.خدا حفظش کنه. اسمشم خیلی قشنگه گل پسر.
مامان فرشته کوچولو
10 مرداد 92 6:03
خب اول خداروشکر که رفتین سونو و گل پسر نازت و دیدی و همه چیزش خوب بود. بعدم مبارک باشه اسم پسملمون قشنگه ایشاالله که نامدار باشه خوش به حالت که بالاخره اسمش و انتخاب کردی من که همینجوری موندم خیلی سخته دوستم مواظب خودت و نی نی مون باش
عمو روحانی فراموش شده
10 مرداد 92 16:56
سلام
طاعات قبول
هرچند ما دیگه از یاد رفتیم وهرچی پیام میزاریم تحویل نمیگیرین خانم شعبانی
اما ما به یادتون هستیم
با آرزوی صحت وسلامتی مسافرکوچولو
اگه این لینکهارو مطالعه کنید بد نیست
http://porsemanekoodak.niniweblog.com/post78.php
http://porsemanekoodak.niniweblog.com/post20.php
http://porsemanekoodak.niniweblog.com/post147.php

سلام.نه عمو روحاني .اين حرفها چيه طاعات شما هم قبول حق باشه.ممنون به ياد ما هستيد .تو رو خدا برامون دعا كنيد
مامانٍ توت فرنگی
12 مرداد 92 10:26
به به مبارکه انشالله نامدار باشه و زیر سایه پدر مادر اسم قشنگی انتخاب کردی
عاطفه
14 مرداد 92 15:55
مبارکاااااااااااااااااااااااااا باشه
آیسان مامان ماهان
15 مرداد 92 11:00
به به مهرسام جونم اسمت مبارک عزیز دلم ،،چه اسم خوشگلی ایشالله تنت سالم و سلامت باشه
tahana
17 مرداد 92 9:55
سلام آلوچه یعنییییییییییییییییییی مهرسام ولی نه آلوچچچچچچچچچچچه
پس کی میای یکم بوخوریمت دهنمون آب افتادبه خدا


آره واقعا .دلم حسابی می خواد وقتی بدنیا اومد بخورمش