آقا مهرسام آلوچه بابا و مامان

ما خیلی خوبیم خیلیییییییییییییییییی

اومدن بابایی با من به کافینت

1392/6/26 16:05
نویسنده : مامان سارا
179 بازدید
اشتراک گذاری

 niniweblog.com

مهرسام جونیزبان

عشقه مامان چون سیستم خونه مشکل داره میایم کافینت و برات مطلب میزلارم .الانم داشتم مطلب میزاشتم بابایی کنارم .چون خوشش نمیاد تنهایی بیایم کافینت .الان اومدیم مسافرت شمال.خونه مامان بزرگینا. ماچالان هم تو کافینتی که خاله محبوبه کار می کنه دارم برات مطلب میزارم .اونم بهت بوس داد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خواب گو
26 مرداد 92 20:58
سلام دوست من وبلاگ جالبی دارید. برای شما آرزوی موفقیت دارم.
مهسا مامان نورا
26 مرداد 92 23:04
وای خدای من انشاله که هردو سالم باشین و نی نی خوشکلمون به سلامتی دنیا بیادبه ما سر بزنید خوشحال میشیم
مامان هلاله
27 مرداد 92 16:43
سلام عزیزم چه عجب!!! خداروشکر که خوبی و پسر گلت خوبه و تکون میخوره.
رومینا
27 مرداد 92 17:58
مهرسام جون بوسسسسسسسسسسسس . سارا جون دلمون هوای شمال کرد