آقا مهرسام آلوچه بابا و مامان

ما خیلی خوبیم خیلیییییییییییییییییی

می‌خواهید همسرتان عاشق شما باشد؟ از ایـن راه برویـد

1392/4/15 10:56
نویسنده : مامان سارا
203 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

کنار نکشید
اگر به همسرتان وعده‌ای داده‌اید و اگر راهی را با هم شروع کرده‌اید، حق ندارید خسته شوید و کنار بکشید. یادتان نرود که همسرتان روی حمایت شما حساب کرده و بدترین کاری که می‌توانید انجام دهید، این است که حمایت عاطفی‌تان را از او دریغ کنید. به او بفهمانید که در سختی‌ها و شادی‌ها در کنارش هستید تا علاقه‌اش به شما صدچندان شود.
مرموز نباشید

کشف‌ناشدنی بودن یکی از دلایلی است که می‌تواند یک مرد را از شما دلزده کند. درست است که همه آدم‌ها راز‌هایی درون‌شان دارند اما اگر بخواهید به همسرتان ثابت کنید که نمی‌تواند سر از کار شما دربیاورد، کار را خراب کرده‌اید. فراموش نکنید که پنهان کردن واقعیت‌های کوچک و دروغ گفتن در مورد مسائل مالی و ارتباطات‌تان هم می‌تواند رابطه شما را به نقطه بحران برساند.
خودخواه باشید

گمان نکنید با قربانی کردن خودتان می‌توانید او را عاشق‌تر کنید برای بیشتر کردن عشق‌تان هم که شده کمی خودخواه باشید. به فکر سلامت‌تان باشید و به‌دلیل آنکه فداکارتر جلوه کنید خودتان را نادیده نگیرید. بد نیست اگر بخشی از پولی که در حساب‌تان هست را فقط برای خودتان خرج کنید. اگر شما خود را قربانی کنید، به مرور به زنی خسته تبدیل می‌شوید که برای همسرتان هم هیچ زیبایی‌ای نمی‌تواند داشته باشد.
مسئولیت‌پذیر باشید

حتما در زندگی مشترک شما، مسئولیت بعضی کارها و تصمیم‌ها بر عهده شماست. پس با جدیت روی آنها تمرکز کنید و نگذارید هیچ‌چیز شما را از انجام وظایف‌تان باز دارد. در جریان این زندگی، ممکن است اشتباهاتی را هم مرتکب شوید اما باز هم باید مسئولیت‌شان را برعهده بگیرید و هرگز با فریب و دروغ از زیر این بار شانه خالی نکنید.
احترام بگذارید

صمیمیت را با بی‌احترامی اشتباه نگیرید. شما باید بتوانید برای همسرتان، عقایدش و تمام افراد و چیزهایی که برای او محترم هستند ارزش قائل شوید. یکی از بدترین کارهایی که می‌توانید انجام دهید، این است که وقتی فوتبال می‌بیند شبکه را عوض کنید. این کار فقط تغییر دادن کانال تلویزیون نیست، بلکه برای همسرتان به معنای بی‌تفاوت بودن شما نسبت به علائقش است.
کهنه نشوید

شاید قبل از آنکه ازدواج کنید، برایتان عجیب باشد که چطور 2نفر می‌توانند ده‌ها سال در کنار هم زندگی کنند و تکراری نشوند اما واقعیت این است که اگر مراقب نباشید، روزی برای هم تکراری خواهید شد. اگر می‌خواهید روز به روز بیشتر دوست‌تان داشته باشد از شیوه پوشیدن لباس گرفته تا شرایط اجتماعی و هر معیار دیگری را موردتوجه قرار دهید. سعی کنید همیشه حرف تازه‌ای برای گفتن داشته باشید و هر روز نو شوید.
ضعف‌هایش را کمرنگ ببینید

همسرتان هم مثل شما و هر آدم دیگری نقطه ضعف‌هایی دارد. ممکن است علاقه یا توانایی ادامه تحصیل را نداشته باشد، رانندگی‌اش بد باشد یا ایراد‌هایی در ظاهرش وجود داشته باشد. اگر شما او را با همین ویژگی‌ها انتخاب کرده‌اید، پس دیگر ضعف‌هایش را به رخش نکشید؛ مردها عاشق زن‌هایی هستند که ناتوانی‌هایشان را نادیده می‌گیرند.
بهترین باشید

مسلما او روزی شما را به ‌دلایلی انتخاب کرده است پس از آنها باخبر شوید. مهربانی، صبوری، حمایت‌گری یا هر ویژگی دیگری که دلیل اصلی به‌وجود آمدن این عشق بوده را بشناسید و سعی کنید این ویژگی‌ها را در خود تقویت کنید.
خود قدیمی‌تان باشید

اگر گمان می‌کنید باید طبق خواسته‌های او زندگی کنید و خود قدیمی‌تان را فراموش کنید در اشتباهید. آنچه شما را در نظر یک مرد دلنشین‌تر می‌کند، داشتن یک هویت مستقل و زندگی در کنار زنی است که همیشه حرف شنیدنی‌ای برای گفتن دارد.
ببخشید

همسرتان اشتباهی کرده و به احساسات شما و زندگی مشترک‌تان آسیب زده؟ آیا شما گفته‌اید که او را می‌بخشید و باز هم در کنارش می‌مانید؟ اگر چنین قولی داده‌اید به حرف‌تان وفا کنید و دیگر موضوع را به رخش نکشید. اشتباهات همسرتان را مثل پتک توی سرش نکوبید تا عشقش به شما کم نشود.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان فتانه
15 تیر 92 12:26
مرسی از اینکه به ما سر زدین...خیلی مطلب قشنگی بود


خواهش ميكنم گلم.بوس
مامانی آرتین
15 تیر 92 14:52
ممنونم عزیزم.استفاده کردم.راستی خاله مهربون آرتین کوچولوی ما تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده.خوشحال میشیم اگه بهش رای بدین.برای کمک به برنده شدنش با هر سیمکارتی که در دسترس دارین لطفا عدد 398 رو به شماره 200 8080 2000 اس ام اس فرمایید.بینهایت ممنونم بهمون سر بزن خاله جون
حامی
17 تیر 92 10:23
خیلی خیلی مطلب خوبی بود خاله سارا موفق باشید


ممنون