آقا مهرسام آلوچه بابا و مامان

ما خیلی خوبیم خیلیییییییییییییییییی

تولد بابا جونی

1392/4/17 13:07
نویسنده : مامان سارا
480 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

سلام خوشگل من...ماچ

بابا مهدی جون این هفته شب کار بود .ساعت ٥ و نیم می رفت سوار سرویس میشد و ساعت ٨ و پانزده دقیقه صبح میومد خونه .پنجشنبه هم وقتی بابایی رفته بود سر کار من و خاله مينا رفتيم كيك'happy-birthday-056.gif و كادو خريديم .خونه رو شب حسابي تميز كردم و استراحت كردم تا صبح شه و بابايي از شركت بياد خونه .صبح قبل از اينكه بابا مهدي جونت بياد خونه بيدار شدم و چايي گذاشتم . كيك و رو ميز چيدم و كادوشم گذاشتم كنارش شمع هاي روشم گذاشتم و روشن كردم .صداي زنگ در اومد .درو باز كردم و باهاش احوال پرسي كردم و بردمش سمت ميز غذا خوري توي آشپزخونه .گفتم فوتش كن .خوشحال شده بود ،منم بوسيدمش و تولدشو بهش تبريك گفتم'happy-birthday-050.gif .و اين آخرين تولدي بود كه بدونه تو پسر خوگشلم براي بابايي گرفتم.تا غروب كلي بهمون خوش گذشت. استراحت كرديم .ناهار خورديم .عصرونه باز از اون كيك تولد خورديم وپارک رفتیم و ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامانٍ توت فرنگی
16 تیر 92 13:49
به به تولد بابایی مبارک باشه
انشالله سالهای خوبی را در کنار هم داشته باشین


ممنون گلكم
مامان ازاده
16 تیر 92 14:04
تبریک میگم-بسلامتی


مرسيي گلم
الهه
16 تیر 92 15:29
بعد نمیگی شاید اون دور دستهاااااا هوسسس کیک بکنه تبریک ما رو به بابایی پسرت برسون ایشالله 120 ساله شه راستی عکس سیسمونی پسرم حاظره


الهي .ميام ميبينم
مامان کیاراد
16 تیر 92 19:30
مرسی مامانی که به ما سرزدی راستی تولد بابای نی نی هم مبارک....
خاله ای به پسر من رای نمیدی....


بوس
مامان بردیا
16 تیر 92 20:00
مبارکا باشه .ایشالا صد ساله بشن.با نی نی گلتون.ممنون که به ما سر زدین.اگه موافقید تبادل لینک کنیم.


آره گلم .حتما
سارا مامان راستین جون
16 تیر 92 22:18
سلام عزیزم ممنون از اینکه به ما سرزدی. عزیزم قدر این لحظه ها رو بدون چون ناب تر و خالص تر از این لحظات دیگه برای آدم تکرار نمیشه قشنگترین احساسات رو توی بارداری تجربه میکنی و نوزادت از همیشه به تو نزدیکتر است به گونه ای که جزوی از خود توست پس قدر لحظه لحظه هایت را بدان به امید سلامتی باز هم به ما سربزن


حتما گلم.مي بوسمت
مامان فرشته کوچولو
17 تیر 92 4:17
تولد همسری مبارک ایشاالله سال دیگه 3 نفری با گل پسرمون جشن بگیرین


واي دلم ضعف رفت گفتي جيگر .انشاالله
مامان سپهر
17 تیر 92 10:27
سلام عزيزم، تبريك ميگم،ايشالا يه كوچولوي سالم و خوب بدنيا بياري...
ازاينكه باهات اشنا شدم خوشحالم بازم به وبلاگم سربزن


حتما گلم
www.elena91.niniweblog.com
17 تیر 92 11:32
سلام عزیزم هم تولد همسرت مبارکه هم انشالله پسرت بسلامت بدنیا بیاد و همیشه سایتون بالای سرش باشه لطفا به ما هم سر بزنید خوشحال می شیم


مرسي گلكم .برامون دعا كن
رومینا
17 تیر 92 11:33
سلام مامانی حال نی نی و خودت خوبه؟ تولد همسری مبارک باشه چه رومانتیک بودهااااااااااااااا لینکت میکنم با اجازه

جيگرتو
مامان هلاله
17 تیر 92 12:50
سلام گلم تولد همسرت مبارک باشه ایشالا از این به بعد تولدتون 3نفره و بعد 4نفره و 5نفره و...... میشه


سلام مرسي ولي نه اينقد كه گفتي
سايروز.وبلاگ كودك خلاق فردا
17 تیر 92 12:56
به به مبارك باشه.صد ساله بشه بابات




مرسي گلم .


ولي شوهري منه ها .شما نوشتي بابات
مرمر(مامی کسرا)
17 تیر 92 17:48
تولد بابانی نی نی گلمون مبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــارک...........




مرسي گلم




مامان ایلیا
17 تیر 92 17:49
سلام عزیزم تولد همسرت مبارک وبلاگ نی نی هم خیلی قشنگه ایشالا که یه سلامتی به دنیا بیاد مرسی که به وبلاگ ایلیا سر زدی.
MAHiN
17 تیر 92 22:49
سلام عزیزم.من خیلی دوست دارم باهاتون دوست شم. میشه بهم تو نینی گپ درخواست بدید؟ ممنون میشم.بابای
مسیحا
17 تیر 92 22:57
آلوچه هم با افتخار به لیست ما اضافه شد زودتر خبر می دادی گلم


عيبي نداره گلم