آقا مهرسام آلوچه بابا و مامان

ما خیلی خوبیم خیلیییییییییییییییییی

هفته ی بیستم بارداری من

1392/4/18 9:44
نویسنده : مامان سارا
171 بازدید
اشتراک گذاری

 niniweblog.com

سلام پسر نازم . zibaدوس دارم زودتر این هفته هم تموم شه برم چکاب تا به خانم تاجیك بگم برام سونو بنویسه و بیام ببینمت خیلی کم طاقت شدم .از گرمای بیرون هم کلافه شدم شبا خوب نمی خوابمو ده بار تا صبح بیدار میشم ،صبح هم که به زور بیدار میشم بیام دفتر ، تازه گاهی وقتا نفس هم کم میارم مثل پریشب که انگاری واقعا داشتم خفه می شدم .ساعت ٢ و خورده ای بود همه خواب بودن دلم نیومد مهدی جون رو هم بیدار کنم چون صبح ساعت ٥ و نیم باید میرفت شرکت . zibaرفتم رو پنجره و یه کم نفس عمیق کشیدم و از خدا کمک خواستم و کمی بهتر شدم و به زور اومدم و خودمو به خواب زدم ziba.١٩/٠٤/٩٢ تو پسر نازم وارد هفته ی بیستم میشی و من هر هفته ای که میگذره خوشحال تر میشم و از خدای نازنینم به خاطر تو نعمت بزرگ ممنونم .

اینم عکس هفته ی بیستم شما آقا پسره خوگشله

بگو ماشاالله ....هورا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان هلاله
18 تیر 92 9:51
سلام سارا جون منم مثل تو شبا خواب ندارم و تا صبح 10 بار بیدار میشم

صبح ها هم که میام سر کار همش چرت میزنم ایشالا زودتر خوب بشیم و نی نیای نازمون سالم بیان تو بغلمون




واي انقد اشتياق اون لحظه رو دارم كه نگو ولي حيف كه هنوز مونده و طاقتم انگار داره تموم ميشه .هر روز كه بيدار ميشم انگار يه روز تازست

راستي چرا وبت باز نمي كنه؟

مامان جوجو
19 تیر 92 11:42
سلام سارا جونم .
مبارکه به سلامتی انشاا.. که پسملت صحیح و سالم و صالح بیاد بغلت . تو هم برای من و جوجوم دعا کن . راستی پسملی تو 2 هفته از جوجوی من بزرگتره


آخي .الهي .انشاالله خدا بهمون كمك كنه تا ني ني هامونو صحيح و سالم بدنيا بياريم .آرزوي قلبي من در حال حاظر تو اين ماه عزيز همينه
مامان آویسا
19 تیر 92 12:08
عزیزم ایشاله به سلامتی زایمان میکنی زیاد استرس نداشته باشه چشم به هم بزنی میبینی گل پسرت داره جلوی چشمات قد میکشه


آخي بخدا يه لحظه تو چشام اشك جمع شد.برام دعا كن .انشاالله به حق اين ماه عزيز خدا خودش كمك كنه.آمين