آقا مهرسام آلوچه بابا و مامان

ما خیلی خوبیم خیلیییییییییییییییییی

رمضان ماه میهمانی خدا بر همگان مبارک

1392/4/19 17:32
نویسنده : مامان سارا
208 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام پسره خوشگلم ...ماچ

امروز اولین روز از ماه مبارک رمضانه .دیروز وقتی از دفتر تعطیل شدم با ،بابا مهدی جون قرار گذاشتم تا بریم خرید کنیم .راستش خیلی وقت بود زولبیا بامیا هوس کرده بودم .که دیشب به لطف ماه مبارک نصیبم شد و بابایی برام خرید و حسابی خوردمخوشمزه.تا خونه فقط تک تک از تو جعبه شیرینی بامیا برمی داشتم و می خوردم خجالتبابا مهدی هم ،هی می گفت نخور زشته تو خیابون .منم هی می گفتم باشه و یواشکی می خوردم .گفت یه کم بزار مینا بخوره .گفتم باشه .حالا هست .راستش تا برسیم به خونه زیاد نمونده بود و کلی تو خونه خندیدیم وخدایی خودمم متوجه نشدم کی این همه زولبیا و بامیه رو خوردم.  خاله مینا شام گذاشته بودو ما هم خوردیم .(خاله مینا تا الان خیلی کمک کرده ،ازش ممنونم،منظورم خاله کوچیکه و آخرین بچه خونواده من هستش)واسه سحر هم برنج و خورشت گذاشت و منم بیدار شدم بابا مهدی می گفت نمی خواد تو بیدار شی .بخواب .گفتم مگه می تونم امسال اولین سالی هست که روزه نمی گیرم چون شما پسریه نازم تو دلم هستی و باید حسابی تغذیه کنی .خلاصه منم باهاشون سحری خوردم .خیلی خوب بود دقیقا حال و هوای سالای قبل و داشتم .نزدیک اذان که شده بود تند تند رفتم آب بخورم خاله مینا گفت برا چی می دویی گفتم الان اذان می زنه . گفت خوب بزنه مگه تو می خوای روزه بگیری که استرس گرفتی .خندم گرفت گفتم راس می گیا. تو این ماه مبارکی همه دستا به آسمونه و همه دلا به خدا نزدیک تر .مامانا و دوس جونی هایی که به دیدن من و پسری میاید لطف کنید دعا برای من و پسرم و فراموش نکنید تا خدا نی نی نازمون رو صحیح و سالم و صالح بده بهمون .آمین یا رب العالمینtotalgifs.com disney-glitter gif gif 03.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ازاده
19 تیر 92 20:52
عزیزم نوش جونت-گوشت بشه به تن پسلمون بره
منم خیلی دوست دارم روزه بگیرم ولی خوب نمیشه
انشالا سال دیگه


عيبي نداره .اينم به اميد خدا ميگذره.انشاالله ني ني هامون سالم باشن
مسیحا
19 تیر 92 21:08
سلام ، با تب تابستون آپم
عاطفه
20 تیر 92 14:23
سلام گلم

ان شاالله که همیسه سالم و شاد باشید

پسملی خوبه؟؟؟؟؟؟؟


آره خاله جون خوبه .بچم لگد زدن ياد گرفته لگد مي زنه .