آقا مهرسام آلوچه بابا و مامان

ما خیلی خوبیم خیلیییییییییییییییییی

خواندن قرآن

1392/4/24 9:35
نویسنده : مامان سارا
187 بازدید
اشتراک گذاری

 

niniweblog.com

مامانی ها و دوس جونی ها سلاملبخند

میخواستم با ورود به هر روز ماه رمضان یه سوره یا چند تا آیه بزارم تو وبم که بخونیم تا یه بهره ای ببریم .اماگفتم اسم سایت و براتون بزارم بهتره.www.parsquran.com

در کنارش دعا برای همه ی مسلمانان،دعا برای ظهور اقا امام زمان ،دعا برای سلامتی همه ی بابا،مامانا،دعا برای مریضایی که رو تخت بیمارستان آرزو دارن تا یه شب افطاری یا یه سحر سحری کنار خونواده هاشون نشسته باشن .  دعا برای هر کسی که به فکرتون می رسه و شاید من از قلم انداختم و فراموش نکنین .

مامانی ها دعا برای من و پسری من رو هم فراموش نکنید .تا نی نی سالم و صالح بدنیا بیاد منم راحت زایمان کنم خجالتآمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

آیسان مامان ماهان
24 تیر 92 11:03
سلام سارا جونم ماه خدا مبارک،،ممنون که آدرس سایت رو گذاشتی ،، آلوچه جونی چطوره؟؟انشالله پسملی به راحتی و سالم دنیا مییاد ،پس زمان زایمان کیه؟؟؟


والا دوباري كه سونو رفتم بهم گفتن 12 آذر .اين هفته 26/04/92 هم ميرم تو شش ماه.
الهه
25 تیر 92 10:27
جای من بودی و روزارو میشماردی میخواستی چیکار کنی تو نه ماهم الان


خيلي سخته ميدونم گلم