آقا مهرسام آلوچه بابا و مامان

ما خیلی خوبیم خیلیییییییییییییییییی

گاهي شادي و خوشحالي ،گاهي استرس ....

1392/4/24 13:06
نویسنده : مامان سارا
176 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر نازم ....بغلماچ

راستش وقتي به سايتاي ماماناي ديگه سر مي زنم و در مورد ني ني هاشون مطلب مي خونم و وقتي به قسمت زايمانشون ميرسم استرس مي گيرم يهو تو دلم خالي ميشهنگران .همش مي گم اون لحظه چي ميشه و احساس خفگي ميكنم و از خدا و حضرت ابوالفضل كمك مي خوام ...

مي خوام كه كمكم كنن.ماماني زن ضعيفي نيست ولي نمي دونم چرا اينقدر بي تابي مي كنم و ...گریه

ولي وقتي به لحظه حضورت فكر ميكنم عاشقونه يه نفس عميق مي كشم و نفسم ده برابر تند تر مي زنه و بالا  مي يادآخ.وصف تمام وقايعي كه اتفاق مي افته تو دلم رو گفتن سخته يه مقدار...ابرو

پسره نازم همونطور كه خدا بهم قوت ميده تو هم يه نيرويي به ماماني بده كه بتونم اين روزاي سخت و به شيريني لحظه ديدنت فراموش كنم ...

خدايا كمكم كن دلمو آروم كن تا نسيم خنكي به دلم بزنه و باروني شم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

جیگیلی مامان بابا(مامان کوچولو)
24 تیر 92 16:14
وایی همه ی مامانا مثه همن

کاملن میفهمت عزیزم

وایی این چن وقته نیومدم چقد نینیت بزرگ تر شده ها

ماشالا

قربونه همه ی نینیا


آره گلم .عاشقشم
مامان هلاله
25 تیر 92 12:51
سلام گلم منم دقیقا همین حسو دارم خیلی خیلی از زایمان میترسم وقتی تو خیالام لحظه ی خداحافظی با امیر و مامانم میاد کلی گریه میکنم ناخدا آگاه اشک میریزیم.ایشالا خود خدا کمکمون میکنه من که تصمیم دارم بهش فکر نکنم


آره گلم منم زياد بهش فكر نمي كنم .خدا با ماست هميشه و هر لحظه .صلوات زياد بفرست .ياد خدا آرامش بخشه
رومینا
25 تیر 92 16:01
سلام سارا جون خوبی ؟ منم مثل شما بودم اینقدر میرفتم داستانهای زایمان رو میخوندم یکی میگفت زیاد درد کشیدم یکی می گفت نه خوب بود گاهی اوقات میشد که تنها بودم گریه میکردم میترسیدم ولی باور کن به قدر راحت هست که باورت نمیشه خدا اینقدر کمکت میکنه که قابل وصف نیست تو خاطرات زایمان من برو بخون من الان حاضرم دوباره برم زایمان کنم اینقدر که روز خوبی برام بود بهترین روز زندگیت روزی میشه که تو اتاق عمل هستی و پسر تو میبینی .. نگرانی شما طبیعی هست ولی زیاد استرس نگیر واسه نی نی گل پسری خوب نیستا مامان جون

مرسي از دلداريت دوست جوني

مامان فرشته کوچولو
28 تیر 92 17:21
اوه ه ه سارا جون حالا زوده از الان استرسش و بگیری زیاد فکرت و درگیر نکن ایشاالله به سلامتی همه چی خوب پیش میره حالا قصد داری طبیعی زایمان کنی یا سزارین؟


سزارين گلم