آقا مهرسام آلوچه بابا و مامان

ما خیلی خوبیم خیلیییییییییییییییییی

سختي و شيريني به قيمت ديدن تو...

1392/4/25 19:29
نویسنده : مامان سارا
223 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام پسر نازم ...لبخند

فردا به اميد خدا وارد هفته ي 21 و ماه 6 ميشي .از اين بابت خيلي خوشحالم ولي هر چي شما ماشاالله بزرگتر ميشي اذيتاي شيرينتم بيشتر ميشهنگران.امروز سه شنبه 25 وقتي صبح از خواب بيدار شدم و خواستم از رو تشك بلند شم .پهلوي سمت راستم به حدي گرفته بود كه داشت مي تركيد انگار آخ.انقد گفتم خدايا به اميد تو.خدايا كمكم كن.تا به زور بلند شدم. شكمم هم يه مقدار اومده جلو .امروز نوبت چكاب داشتم .مرخصي ندادن كه بيام چكاب سرمون خيلي شلوغ بود .از دوستم كه منشيه خانم دكتره پرسيدم كه اشكالي نداره هفته ي ديگه بيام .گفت نه گلم .عيبي نداره . منم خيالم كمي راحت شد .استرستو اين چند روز يا زير شكمم مي گيره . يا احساس مي كنم نافم يه جوري شده . احساس سنگيني و خفگي .گرما . واي اعصابم خورده ماماني .خدا روشكر از اول بارداريم فقط 2 بار بالا ْآوردم وباقيشو فقط حالت تهوع داشتم .اونم حالتهاي نزديك به بالا آوردننگرانسختي يا شيريني نمي دونم فقط دوس دارم اين روزا بگذره تو بغلم بگيرمتو انقدر خودمو بهت بچسبونم تا صداي گريتو در بيارمنیشخند.بابايي وقتي مي خوام از خواب بيدار شم يه كم اذيتم ميكنه .مي دونه مي خوام بيدار شم به زور بلند مي شم هي مي خواد يه كاري كنه من ناراحتي نداشته باشمو منو بخندونه قلب.اين هفته شب كاره شبا مي ره و صبح مياد خونه .راستش فقط افطار مي خوره و شامشو نگه مي داره مياره ناهار من بخورم .خوشمزه فقط سحري شو تو شركت مي خوره.ماماني تو رو خدا يه كم بزار بيشتر انرژي داشته باشم تا هم تو خوب رشد كني هم من جون داشته باشم كارامو انجام بدم زبان.با اين وضعيت فكر كنم مرداد ماه ديگه قرار داد نبندم و نيام ديگه كار كنم البته اين هم نظر خودمه هم بيشتر بيشتر بابا جوني مي خواد خونه بمونم آخه هوا هم بدجور گرمه .تو اين هواي گرم هي با ماشين هم برم بيام هر چي هم كه بخورم فكر كنم لاغر شم .پول هر چقدر هم كه خوب و شيرين باشه و كارراه بندازه از سلامتي تو كه مهم تر نيست عسلم مژه

خلاصه پسريه من هواي ماماني رو داشته باش مي بوسمت  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان هلاله
26 تیر 92 13:06
سلام سارا جان منم دقیقا حالم داره بدتر از قبل میشه بخاطر گرمای هواس و متاسفانه من مجبورم تا آخر بارداریم مجبورم برم سر کار اونم چه کاری حالم داره از محیطش بهم میخوره یه عده آدم بی درک وفهم ایشالا این چند ماه زودتر تموم بشه و خلاص شیم


من از اول مرداد نمي رم .
sairoz.وب كودك خلاق فردا
26 تیر 92 13:38
سلام.ايشالله به سلامتي زايمان كني. به دخمل من راي مي دي؟ 672 رو به 20008080200 اس ام اس مي كني؟تو مسابقه ني ني هاي شكمو شركت كرده