آقا مهرسام آلوچه بابا و مامان

ما خیلی خوبیم خیلیییییییییییییییییی

سالروز ازدواج و بدحالي من...

1392/4/27 9:36
نویسنده : مامان سارا
188 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سلام پسر نازم ...

امروز 26/04/92 همزمان با ورودت به ماه 6 ،من و بابايي هم سالروز ازدواجمون بود و از اين بابت خيلي خوشحالم .صبح وقتي بيدار شدم تا در و براي بابايي باز كنم و بياد داخل خونه .ديدم كه حالم خوب نيست .ديروز كليه سمت راستم گرفته بود امروز كليه سمت چپم .يعني به حدي درد داشتم كه نتونستم صبح بيام دفتر و به سفارش بابايي موندم خونه .به خانم رويا جون(دكترم) اس ام اس دادم و شرايطمو گفتم .گفت بايد آزمايش بدي شايد عفونت باشه .من خيلي ناراحت شدم .گریه انگار يهو دنيا رو سرم خراب شد.خواستم برم دكتر ولي ترسيد مو به خودم گفتم نرم بهتره بزار چند روز بگذره ،شايد بهتر شدم .اصلا شايد چون تو پسر قند عسلم داري بزرگتر مي شيو هي اينور اونور مي ري اينجوري شدمniniweblog.com

.خلاصه با بي حالي تموم گرفتم كنار بابا مهدي جون خوابيدمو بابايي دقيقا دستشو گذاشت روي همونجايي كه درد مي كرد تا من خوابم ببره.قبل از خواب هم كلي بوسم كرد و روز با هم يكي شدنمونو بهم تبريك گفت  .وقتي بيدار شدم هيچ اثري از درد نبود و خيلي خوشحال بودم .ولي هفته ي ديگه حتما ميرم واسه چكاب تا خيالم راحت باشه و انشاالله كه واسه خودم و تو پسر نازم مشكلي پيش نياد.آمين

خدايا كمكم كن و هيچوقت تنهام نذار ،چون هميشه بهت احتياج دارم  ...لبخند

غير ازتو آخه پيش كي  مي تونم دستامو دراز كنم و ازش خالصانه چيزي و بخوام و اونم بدون منت كارمو راه بندزه ...ابرو

خدا جونم شايد بنده ي خوبي براي تو نباشم ولي من و هيچ موقع به حال خودم وامگذار.نگران..

تو اين ماه كه مهمون تو هستم دستامو خالي نذار

و مهربوني و بزرگيتو مثل قبل ازم دريغ نكن ...niniweblog.com

(راستي پسرم اينم اس ام اسه بابايي كه برام فرستاده بود:عاشق تو و بچمون هستمچشمک .سالروزه ازدواجمون مبارك عزيزمبغل)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان هلاله
27 تیر 92 9:16
سلام عزیزم سالگرد ازدواجتون مبارک باشه
نترس گلم دردتم چیزه مهمی نیست حتی اگه عفونتم باشه با چندتا دونه قرص حله به خودت استرس وارد نکن واسه نی نی خوب نیست


بخدا ديروز انقدر مهدي جون باهام صحبت كرد تا آروم شدم
مامان شايان و پرنيا
27 تیر 92 10:12
عزيزم اميدوارم ني ني خوشگلت به سلامتي به دنيا بياد و با اومدنش چشمتون روشن بشه سالروز ازدواجتون مبارك باشه دوست عزيز دخملم تو فستيوال زيباترين كودك ايراني شركت كرده .لطفا به وبلاگمون بيا و عكسش رو ببين اگه خوشت اومد كد 128 رو به شماره 3000574455 ارسال كن مرســـــــي
مامان ملیکا جون
27 تیر 92 11:44
سالروز ازدواجتون مبارک سارا جون نگراننباش چیزی نیست
مامان سپهر كوچولو
27 تیر 92 12:24
سلام ايشالله كه ني ني تون صحيح و سالم به دنيا بياد ممنون كه بهمون سر زديد .اين دردا هم تو بارداري طبيعيه نگران نباشيد.بازم سر بزنيد خوشحال ميشم
مامان پریاگلی
27 تیر 92 19:18
انشاالله که کاکل زریتون به سلامتی دنیا بیاد و بعدش زیر سایه ی پدر و مادر بزرگ شه


به حق صاحب اين ماه .انشاالله
رومینا
27 تیر 92 19:26

پیوندتان را با تقدیم هزاران گل سرخ تبریک میگویم و زندگی پر از عشق و محبت را برایتان آرزو میکنم. آرزومند خوشبختی شما مامان رادوین



مرسي نفس
فاطمه مامان وانیا
28 تیر 92 0:08
سلام خانومی سالگرد ازدواجت مبارک باشه
خوشحال شدم که به ما سر زدی و با اجازه لینک شدی-بازم میام دیدنت


ممنون گلم
مامان فرشته کوچولو
28 تیر 92 18:22
مبارک باشه الهی که همیشه در کنار هم خوش باشین البته با نی نی جونی دیگه دوتایی بسه


الهي آمين.آره گلم ديگه ني ني بايد ميومد.از خدا ممنونم