آقا مهرسام آلوچه بابا و مامان

ما خیلی خوبیم خیلیییییییییییییییییی

لباس واسه تو...

1392/4/27 16:49
نویسنده : مامان سارا
216 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسه من...ماچ

پسره نازم امروز اولين لباستو واست خريدم .يعني قبلا چند دستي لباس برات گرفتن ولي اين لباستو خودم گرفتم يه لباس نارنجي ملواني با كلاه ،آخي ش دلم داره قش و ضعف ميره ماماني .هم لباستو هم بابايي رو با هم بغل كردم و محكم فشار دادمziba .البته ناگفته نمونه كه سه دست لباس بود كه با نظر بابايي اين نارنجي ملوانيرو برات برداشتيم.عاشقتم پسرم.چشمکانشاالله اين سري كه برم سونو اسمتم ميزارم توسايت تا ماماني ها و دوس جوني ها اسمتم بدونن خوگشله مامان ،قربون لگداي آرومت برم .امروز دمه ظهري كه بابايي خواب بود منم رفتم كنارش بغلش كردم و شكممو (يعني تو رو )چسبوندم به بابايي تازه احساستو نشون داده بوديو داشتي آروم آروم لگد مي زدي كه بابايي برگشت اونطرفنیشخند .البته تقصيري هم نداره ها خواب بود بنده خدا.ولي مطمينم اگه بيدار بود باهات كلي بازي مي كرد حالا ناراحت نباش وقت واسه بازي كردنه شما دو تا مرداي زندگيم زياده ماچ.اين خاطرات و من از دفتر(محل كارم) برات مي نويسم البته ناگفته نمونه كه همين الان يه لگد بهم زديا جوجو .عاشقتم پسرم

عاشقانه هم تو هم بابا مهدي جون و مي پرستمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان بهاره جون
27 تیر 92 17:05
سلام ساراجوني ممنون ازاينكه به وب ما اومديدايشالله گل پسرتون بسلامتي قدم پربركتش وتوي دنياي زيباي مامان وباباش ميذاره


انشاالله گلم.
z.a
27 تیر 92 18:18
سلام!!مر30 ک سرزدین
ایشالا بسلامتی دنیا بیاد!!پا قدمش خیر باش



انشاالله
مامان حنانه زهرا
27 تیر 92 18:41
ایشالله صحیح وسلامت بدنیا میاد عزیزم
لباساشم مبارکه
گلم اون وب اصلی من نیست.نی نی گپوب اصلیم خرابه اونو درست کردم واسه چت
به وب اصلی حتما یه سر بزنید خوشحال میشم


باشه گلم
سحر
27 تیر 92 18:46
سلام سارا جونم انشالا که پسل نازت خیلی زود میاد تو بغلت و شادیت رو چندین برابر می کنه


انشاالله گلم.برامون دعا كن
سارا ( مامان کیانوش)
28 تیر 92 1:55
سلام دوستم... ممنون که به پسر من سر زدی عزیزم.... لباس نو هم مبارک گل پسرت باشه... الهی که با دل خوش تنش کنی ... این روزها تا می تونی خوب استراحت کن که پسر داری واقعا سخته....
مامان هلاله
29 تیر 92 12:41
سلام سارا جون مبارک باشه بسلامتی ایشالا تنش کنی و کلی لذت ببری


مرسي گلم .انشاالله
آیسان مامان ماهان
29 تیر 92 13:12
لباس نارنجی ملوانیت مبارکت باشه عزیز دلم،،آلوچه مامان سارا و بابا مهدی
ایشالله زود قوی و بزرگ شو و بیا پیش مامان و بابا


انشاالله
آیسان مامان ماهان
29 تیر 92 13:13
سارا جونی مشتاق دونستن اسم آلوچه جونی هستیم ،،


باشه گلم .بزار يه بار ديگه برم سونو
مامان انيا
30 تیر 92 11:38
سارا جون چقدر وبلاگ شادي داري و چقدر قشنگ نوشتي خيلي لذت بردم ممنون كه به ما سر زدي
اميدوارم قند عسلت سالم باشه با اجازه لينكت مي كنم
خيلي خيلي مواظب خودتو آلوچه باش


مرسي گلم.لطف داري.حتما.برام دعا كن
مامانٍ توت فرنگی
30 تیر 92 12:54
لباس خوشگلش مبارک

کاش عکسشو هم می ذاشتی

راستی روز شمار بالای وبلاگت خرابه؟
آخه اونجا 4ماهه نشون میده خودت گفتی 6 ماهگی


مرسي گلم .بالاي وبلاگ خودم 5 ماه و خورده اي حساب ميشه .نمي دونم چرا؟
تهمینه
1 مرداد 92 0:29
سلام ساراجان وبت خیلی قشنگ شده.دوسش دارم.راستی هر اسمی بزاری من که بهش الوچه میگم اخه عادت کردم به این اسم خوشمزهکرد
مامان بردیا جون
3 مرداد 92 12:51
سلام سارا جون
بهت تبریک میگم
انشااله به همین زودی پسر گلت رو بغل میکنی و از نگاه کردن بهش سیر نمیشی

منم مثل شما بودم استرس داشتم اما خدا رو شکر همه چی خوب گذشت و الان پسر گلم بردیا رو که تازه وارد 4ماهگی شده بغل میکنم

راستی اسم گل پسرت رو چی میزاری؟؟//
بوس
بیصبرانه منتظرم عکس فرشته کوچولوتوببینم

مایل به تبادل لینک بودی ادرست رو برام بزار عزیزم