آقا مهرسام آلوچه بابا و مامان

ما خیلی خوبیم خیلیییییییییییییییییی

پايان روز،ماه و ساله كاريه من 31/04/1392

1392/4/30 19:38
نویسنده : مامان سارا
187 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر نازم...زبان

 فردا آخرين روزه كاريه مامان ساراي تو هستش گریهخيلي ناراحنم چون بعد از اين همه سال كار كردن ،چه تو مجرديم كه تو قسمت عوارض نوسازي شهرداري تو شهر خودمون يعني رودسر كار مي كردم و بعد از اونجا  آموزشگاه كامپيوتر( ايمن كامپيوتر) كار ميكردم كه همونجا با،بابا مهدي جون آشنا شدم و بعد از يك سال تصميم ازدواج گرفتيمقلب .بعد از ازدواج هم كه يه مدت كوتاه تو يه مهر سازي و پارچه نويسي كه خوشم نيومد و اومدم بيرون وبعد از اون هم قسمت شد بيام پست بانك و همون شد كه اين چند سال تو دفتر خدمات پيشخوان دولت كار كنم چون شغله خوبيه ،دردسر داشتو داره ولي كدوم شغليه كه اينجوري نباشهافسوس من سارا مادر تو ،تو اين چندين سال براي پدرت هم دوست هم همسرش  هم زن خونه دار هم يه زن شاغل هم ...الان هم دارم مادر بچش مي شم از اين بابت خيلي خوشحالم چون مي گن با وجود بچه زندگي شيرين تر مي شه و من از اين بابت مطمينم  چون همينطوريش كه زندگيمون شيرين هست تو كه بيايي هر روزو شبمون عسل ميشه خوشمزه.به خاطر تو پسر نازم بايد بمونم خونه و بيشتر استراحت كنم آخه هوا گرمه جديدا زياد فشارم مي افته .من به خاطر تو و بابا مهدي جون هر كاري مي كنم .عشق يعني همين يعني از چيزايي كه دوستش داري به خاطر كسايي كه دوستشون داري بگذري .من به كارم علاقه داشتم و دارم .شايد خونه بمونم به مرور كسل بشم چون حتي فكرشم سخته بعد از اين همه مدت شاغل بودن بموني خونه و فقط كار خونه انجام بدي .پسر نازم منتي نيست وظيفمه به تو و بابا جون مهدي رسيدگي كنم .من سعي خودمو مي كنم ولي اميدوارم تو و بابايي هم به فكر من باشيد .پسرم مهر يه چيزه مهربوني يه چيزه ديگست .من از تو مهربوني مي خوام.مژهخلاصه كلام اينكه زندگي آدمو به جاهاي زيادي مي بره .آدم تجربيات زيادي رو بدست مياره.نمونش اينكه منو بابايي بعد از آشنايي با هم براي يه زندگي بهتر از شمال اومديم كرج تا بتونيم رو پاهاي خودمون وايسيم .تجربه خوب الانم هم مادر شدنه .حس خوبه عاشقي .حس يكي شدنه نفسهامون .حس اينكه قلبامون تو يه بدن داره باهم مي زنه .خيلي قشنگه لبخند.به خدا مي گم هميشه مراقبه تو باشه .از جونمم بيشتر دوست دارم پسرم.بغلخدايا زندگيه شيرينم رو داري با وجوده پسرم شيرينتر مي كني به خاطر نعمتهايي كه به من و همسرم دادي ازت ممنونم مخصوصا وجود پسره نازم.اميدوارم كه هميشه  با لطف خدا زندگي خوبي داشته باشيم .آمين

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان مهدیه
31 تیر 92 0:43
ایشالا که همیشه و هرجا در کنار همدیگه موفق و شاد باشید.



انشاالله گلم
مامان هلاله
31 تیر 92 13:02
سلام سارا جان خوش بحالت که سر کار نمیری الان بیشتر از هر چیزی نیاز به استراحت داری.کاشکی می شد منم سر کار نرم.
ولی حیف نیست بعد از این همه کار مرخصی زایمانو از دست بدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ایشالا همیشه در کنار همسر و پسرت خوب و خوش زندگی کنی


آمين
الهه
31 تیر 92 14:00
بچه ات از کار مهمتره خانومی ایشالله به سلامتی بزرگش کن باز اگه قسمت شد میتونی بری سر کارررررر هر جا هستی شاد و سر حال باشی با نی نی کوشولوت
مامان رکسانا
1 مرداد 92 11:30
سلام سارا جونم . خوش به سعادتت که دیگه سرکار نمی ری . عزیزم اولش برات سخته ولی عادت میکنی . سارا جون الان باید به فکر خودتو پسر گلت باشی . منم از کار خسته شدم ولی چون رسمی هستم و مزایا دارم دلم نمی آد کارم و ول کنم وگرنه دوست داشتم کل ثانیه ها رو با دختر گلم باشم تو هم عزیزم از این لحظه ها لذت ببر و خداروشکر کن انشاا.. پسرت صحیح و سالم میاد و کمکت میکنه فدات شم . مواظب خودت باش
مامان شايان و پرنيا
1 مرداد 92 13:33
عزيزممممم همه چي فداي يه تار موي ني ني
رومینا
1 مرداد 92 14:55
عزیزم خوشحال باش که تو خونه هستی و پسر نازت راحت تر هست . امیدوارم که همیشه موفق باشی
آیسان مامان ماهان
2 مرداد 92 10:46
سلام عزیزم،،ولادت حضرت امام حسن مجتبی بر شما و خانواده محترم مبارک،،در روز قیامت از شفاعت ایشان بینصیب نمانیم انشالله
آیسان مامان ماهان
2 مرداد 92 10:47
آخی،،الهی نازی ساراجونم که میخوای سر کار نری،،من که تصورش رو میکنم ،حوصلم سر میره و ناراحت میشم..ولی خوب می ارزه که تو خونه با اومدن پسمل کاکل زری سرگرم بشی و وقتت رو برا جگر گوشت بذاری عزیزم
مامان فرشته کوچولو
4 مرداد 92 5:56
خوش به حالت که دیگه نمیری منم خیلی دوست داشتم میشد نرم یه ماه و نیم دیگه باید برم تو این هوای گرم آدم دوست داره فقط تو خونه باشه بدشم نی نی مهمتره ایشاالله بعدن دوباره کار پیدا میشه اصلا نگران نباش و غصه شو نخور به جاش یه چیز با ارزشتر داری.
جیگیلی مامان بابا(مامان کوچولو)
5 مرداد 92 3:34
آره واقعا یه زن باید به خاطر همسرش و فرزندش از خیلی چیزایی که بهشون علاقه داره بگذره ایشالا با بزرگ تر شدن گل پسری بتونی دوباره بری سرکار ولی واقعا الان ماها به استراحت نیاز داریم وقتیم نینیامون به دنیا بیان به ما خیلی احتیاج پیدا میکنن ایشالا زندگیه هممون شیرین تز از عسل باشه همیشه با وجود نینیا هم شیرین تر بشه
عمو روحانی
6 مرداد 92 16:35
. سلام . طاعات قبول . توکلتون به خدا باشه . حق نگهدارتون