آقا مهرسام آلوچه بابا و مامان

ما خیلی خوبیم خیلیییییییییییییییییی

هفته ی 30 بارداری... وایییییییییییییییییییییییی

1392/7/5 18:38
نویسنده : مامان سارا
415 بازدید
اشتراک گذاری

 niniweblog.com

چطوری پسر طلا.خوبی عشقه من؟

امروز٢٧/٠٦/٩٢  با لطفه خدای متعال شما وارد هفته ی ٣٠ بارداری من شدی .چقد از خدا ممنونم.

راستی آقا کمد فروشه به بابایی زنگ زده گفته تخت و کمده جیگرتون آمادست.بابایی هم گفته فردا میریم تحویل میگیریم.هورااااااااااااااااااااااا

بابایی کلی هواتو داره و هر روز بهت میرسه .هم از نظر خوردو خوراک هم محبت.میاد خونه حالتو میپرسه.بوست میکنه.نازت میکنه.سر کار هم هست همینطوریه.

الان که دارم مطلب میزارم داری بهم مشت و لگد میزنی.انگار به رایانه علاقه داری مثل مامانی .خدا رو شکر متوجه تکون خوردنات .مشت زدنت.جا به جا شدنت .بعضی وقتها یه طرفه شکممی .بعضی وقتها اون طرفی.همه چیو متوجه میشم.سفت کردنت تو شکمم.

فقط نمی تونم سکسکه هاتو تشخیص بدم .

نمی دونم چه کار کنم؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان توت فرتگی
31 شهریور 92 18:19
وای اگه بدونی سکسکه ها چقدر باحاله عجله نکن منم از هفته 34 به یعد حس کردم