آقا مهرسام آلوچه بابا و مامان

ما خیلی خوبیم خیلیییییییییییییییییی

و بالاخره روز خرید سیسمونی آقا مهرسام ......

1392/6/29 18:51
نویسنده : مامان سارا
713 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

بله آقا مهرسامه قند عسل ...

٥شنبه ٢٨/٠٦/٩٢ با مامانی و بابا حسین رفتیم واسه تو خرید کنیم.بابا حسین نیسان شو از شمال آورد تا بتونیم وسائلتو تا خونه ببریم.مامانی زهرا خیلی ذوق داشت و همه رو با حوصله نگاه میکرد.منم همینطور.البته خیلی خسته شده بودم.آخرشم بابا مهدی اومد و کمک کرد تا وسایلو داخل ماشین بزاریم.ست وسائلتم آبی خریدم خوشگله من..

١- ساک لوازم

٢- روروک

٣- سرویس لباس ١٩ تیکه

٤- دندانگیر

٥- شانه ،برس

٦- ٢تا جورابه کوچولوی ناز

٧- سرویس خواب ٤ تیکه

٨- شیشه شیر

٩- سرویس حوله

١٠- کفش

١١- کلاه کشی

١٢- شلوار و کاپشن

١٣ -کالسکه ٨ چرخ خوب

١٤- زیرانداز

١٥- پستانک

١٦- سرویس وان(سبد،سطل زباله،لگن دستشویی،آفتابه،گیره،آویز،جای صابون،آب پاش)

١٧-کنار سالنی(چراغ خواب)

١٨-پتو کلاه

١٩-کمد

٢٠-تخت خواب

انشاالله که مبارکت باشه و صحیح و سالم همشونو استفاه کنی پسر نازم.آمین

بعد از خرید هم اومدیم خونه .وسائلت همه جای خونه بود .همرو گذاشتیم تو اتاقت .تا امروز که ٢٩/٠٦ مرتب کنم.البته باید بگم.مامانی و بابا حسین و خاله مینا رفتن..ولی خاله محبوبه ات اینجا موند چون مامان زهرا نمیزاشت من تنها بمونم حتی اگه بابایی دیگه شب کاری نره و فقط روز بره شرکت.امروز هم جمعه ست ولی بابایی به خاطره ما رفته اضافه کار شرکت.گفتم خاله محبوبه مونده گفت پس میتونم برم شب کاری.گفتم آره عیبی نداره.تازه خیالشم راحت شد که دیگه روزا هم تنها نیستم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

سحر
29 شهریور 92 20:04
مبارکش باشه گلم. اسم زیبایی هم داره این پسر ناز. با اجازه لینکتون کردم. خوشحال میشم با هم دوست باشیم.


salam.khahesh mikonam golam.mamnon
آیسان مامان ماهان
31 شهریور 92 12:26
وای خاله جونم مبااااااااااااااااااااااااارکت باشه همشون،،ایشالله به سلامتی مصرفشون کنی
آیسان مامان ماهان
31 شهریور 92 12:34
برا مهرسام سیسمونی آبی ام


are khalash abi.khili doseshon daram
آیسان مامان ماهان
31 شهریور 92 12:37
خاله محبوبه جونم مرسی که مراقب مهرسام و مامانشی
مامان توت فرتگی
31 شهریور 92 18:17
مبارکه عزیزم پس عکسهاش کو؟


رومینا
2 مهر 92 10:48
سیسمونی تون مبارک باشه امیدوارم که با سلامتی استفاده کنید.




ammin


خاله حسنا
3 مهر 92 11:48
ماشالله همه اینا رو خریدین؟؟


hala bazam monde khale jon
مامان مرضیه
3 مهر 92 13:33
عزیزم چقدر سیسمونی خریدن کیف داره خیلی خوبه
مواظب خودت باش این روزای آخر خودتو خسته نکن خدا شاپسرتو برات نگه داره دکتری و دامادی و بابا شدنش رو ببینی نوه دار بشی الهی


akhey.che chizaye khobi gofti.ye lahze ashk to chesham jam shod
مامان مانلی
7 مهر 92 14:31
مبارکش باشه عکساش را بزار تا ببینیم خانومی خوشحال میشم به وبه مانلی هم سر بزنید لینکتون کردم