آقا مهرسام آلوچه بابا و مامان

ما خیلی خوبیم خیلیییییییییییییییییی

حس مادر بودن ...

1392/6/31 8:43
نویسنده : مامان سارا
400 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

مادر بودن خیلی خوبه .حسه خیلی قشنگی هم داره.البته الان که تو پسر نازم تو دلم هستی ،هنوز نمی دونم بعدا برات چه مادری باشم ولی الان فکر می کنم که قدر تو نعمت بزرگ و می دونم .چون هر دفعه از ماه اول بارداری که یه جوری بودم حالا خوشحال یا ناراحت قدر مادر خودمو بیشتر دونستم .خدا خودش به همه ی اونایی که نتونستن مادر بشن تا الان کمک کنه.خدایا من خیلی ازت ممنونم.به خاطر هر چی که دادی و ندادی .دادت برکته اون چیزی هم که میخوایم و گاهی نمیدی یه رحمت که مطمئنم یه حکمتی توش هست راستش به لباسات .به وسائلت که نگاه میکنم می خوام بیهوش شم،جورابا و کفشات که جای خود داره.انشاالله که صحیح و سالم همشونو استفاده کنی.آمین...قلبپسرم الان که دارم برات مطلب می زارم هنوز بابایی از شرکت نیومده.البته دیگه کم کم میرسه.خاله محبوبه هم تو حال خوابه.فقط من بیدارم و تو که هر وقت پشت سیستم میشینم لگد میزنی و فنچ های بابا مهدی که دایی مهران بهش داده.از صبح ماشاالله انقد سرو صدا کردن دارن می ترکن.

من خیلی دوست دارم پسر نازم.میبوسمتبغلماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

آیسان مامان ماهان
31 شهریور 92 12:21
وای چه دلنشین بود حرفهات به پسملت
آیسان مامان ماهان
31 شهریور 92 12:25
وای خدای من ،منم برا جوراب کوچولوهای ماهانم الانه الانشم غش و ضعف میرممهرسام جونم مبارکت باشه خاله جون که نیومده کلی لباس مباس داری
سياره
1 مهر 92 0:54
سلام دوست خوبم ايشالله چند ماه باقي مونده رو هم به سلامتي سپري كني و گل پسرت رو در آغوش بگيري
وسايل هاشم مباركش باشه...


salam.mersi golam.goft to bashe o lotf khoda
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
1 مهر 92 15:47
سلام عزیزم احوال مامانی و نی نی چطوره؟؟؟
لباسای خوشگلش مباررررررررررک ایشالا به سلامتی متولد بشه ببینه مامانی و باباییش چه چیزای خوشگلی براش گرفتن



salam.mersi golam.enshaallah
سحر
2 مهر 92 0:52
مرسی گلم که به من سر زدی. این رورا رود میگذره و مهرسام میاد پیشت. من پنج شنبه رایمان دارم واسم دعا کن. بوس


elahi be salamati.khosh ghadam bashe barat golam
رومینا
2 مهر 92 10:51
خیلی زیباست حس مادر بودن عالی هست. .
عاطفه
2 مهر 92 21:51
چه مامان گلی داره این پسملی...


mersi azizam
خاله حسنا
3 مهر 92 11:40
منم خیلی مادر شدنو دوست دارم فکر میکنم خدا به همه دخترا این حسو داده. ایشالله همه از این نعمت برخوردار شن. خوشا بحالتون!


mamnon.enshaallah khoda khodesh be hameye kasai ke vaghean az tahe deleshon mikhan madar shen in nemato bede
نرگس مامان باران
3 مهر 92 16:35
مامان مینا
3 مهر 92 20:16
ایشالا پسر گلت رو به سلامتی به آغوش بگیری


enshaallah